Skip to content

Summer evening landscape

July 2, 2016

Sunset

Please click - for best view!

In Denmark we live in a VERY changing climate in the four seasons. Perhaps that is why many of us just LOVE those warm and sunny summer days – and evenings!

Møn, Denmark.

July 2015.

7 Comments leave one →
  1. July 4, 2016 3:40 pm

    Og alle besøkende likeens – du har virkelig fanget stemningen (mangler bare en “kold” en …)

    Like

  2. July 6, 2016 4:45 pm

    Ahh, sigh… just beautiful….

    Like

  3. July 7, 2016 10:25 am

    Jeg blev så betaget af billedet, at jeg ikke læste teksten. Jeg så et morgenbillede med dis i lavningerne og dug på afgrøderne. Så var det måsle lige efter regn? Godt er det under alle omstændigheder.

    Like

    • July 7, 2016 6:43 pm

      Dejligt at du ku’ li’ billedet🙂
      Både aften- og morgen-lyset er jo fantastisk, og der er vel i grunden ikke forskel på lyset, og den fine stemning om det er morgen- eller aften-lyset???
      For mig er forskellen mere, at jeg ikke rigtig er god til at komme op en tidlig sommermorgen. Det er meget bedre for mig med aftenen😉

      Liked by 1 person

  4. July 9, 2016 12:49 pm

    Virkelig flott Truels. For et fantastisk lys!

    Like

Leave a Reply

