Skip to content

House in sea fog

March 27, 2016

2 px

Sønderjylland (South Jutland)

March 2016

(Please click for better foggy view😉 !)
4 Comments leave one →
  1. March 29, 2016 5:54 am

    To gode tågebilleder. Jeg kan godt lide den stemning der er i dem. Gusen lukker for detaljerne men åbner for fantasien. Kommer der mon nogen??

    Liked by 1 person

    • March 30, 2016 6:20 pm

      Jeg er virkelig begyndt at holde af et vejr som dette (som jeg også skrev til Reggie ved forrige foto), det kan give nogle meget spændende motiver. Og tanken med at noget af det lidt skjulte vækker fantasien er en af forklaringerne, det har du ret i!

      Liked by 1 person

  2. March 30, 2016 7:01 pm

    Enig med Carsten. Tåken åpner opp for mysteriene, det ukjente, det som ligger bortenfor det vi kan se. Et herlig, stemningsfult bilde – og for meg et veldig dansk landskap.🙂

    Liked by 2 people

  3. April 9, 2016 7:01 pm

    Også typisk dansk for mig!
    Jeg har det også på samme vis med tågen, jeg opsøger dette vejr ind imellem – både for at nyde det stemningsfulde – og for at fange det i kameraet!

    Like

Leave a Reply

