Skip to content

Hotel Vejlefjord reflections

December 14, 2015

 

7 px

Hotel Vejlefjord,  Vejle Fjord, Denmark. November 2015.

This building was opened in 1900 as a Sanatorium for Breast Diseases. In 1989 the institution was rebuilt as a Hotel with new rooms and premises. You can read more about the history of the buildings here.

I can only recommend a stay at this nice hotel – in beautiful surroundings…….

2 Comments leave one →
  1. December 18, 2015 12:01 pm

    Hvor er det FLOT! Sanatoriet i formiddagslys. Og hvilket lys. Ud over farverne, kan jeg rigtig godt lide reflektionen.
    Det sted har jeg et helt specielt forhold til. Det vil være for langt at skrive om her. Måske på din email?

    Liked by 1 person

    • December 20, 2015 12:42 am

      Det lyder da spændende med at du også kender stedet – og har erfaringer med dette! Det vil jeg meget gerne høre om🙂
      Jeg var der med Anette, hun havde givet mig/os en dejlig gave med et ophold der og brug af de fine bade.

      Like

Leave a Reply

