Skip to content

Jordanian portraits (5)

June 12, 2015

7 px

Girls. Wadi Musa Jordan.

April 2015.

10 Comments leave one →
  1. June 13, 2015 2:48 pm

    I am really enjoying your portrait series, Truels. It’s clear that you really connected with them on a personal level in order to capture such beautiful images.

    Liked by 1 person

  2. June 14, 2015 2:13 am

    Lovely!

    Like

  3. June 15, 2015 6:10 am

    Det er en dejlig række portrætter du præsenterer for os. Du har kastet dig ud i at fotografere mennesker. “Direkte konfrontation”. Jeg vil meget gerne vide lidt om hvordan du har båret dig ad med at komme over den tærskel der afholder de fleste af os fra at blive personlig overfor tilfældige mennesker.
    Dette dobbeltportræt synes jeg rigtig godt om.

    Liked by 1 person

    • June 20, 2015 11:15 pm

      Jeg har længe haft lyst til at kaste mig ud i denne udfordring.
      Og nu skulle det være, at jeg ville fokusere på at portrættere folk.
      Så jeg benyttede egl. bare enhver lejlighed, hvor jeg mødte mennesker, til at spørge, om jeg måtte fotografere dem. Der var mange indgangsvinkler hertil. Nogle var jeg eller andre i mit selskab i snak med. andre købte jeg noget af, flere var vi på besøg hos en aften.
      Jeg tror faktisk det vigtigste er at give det energi og fokus!

      Like

  4. June 16, 2015 4:07 pm

    A lovely double portrait. They seem so happy and cheerful. I agree with Reggie; you do connect very well with your subject.

    Liked by 1 person

    • June 20, 2015 11:19 pm

      I do not think that portraits become so good if you do not have a contact with the person portrayed. And I think it was exciting to challenge myself and give the project focus and energy.

      Liked by 1 person

  5. June 28, 2015 9:51 am

    Et fint “familieportrett?” – en ser den gode stemning.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

